duminică, 11 ianuarie 2009

Windows Se7en

M-am tot gandit si pana la urma am instalat Beta Bult 7000. In primul rand vreau sa punctuez faptul ca Windows Vista e mai Beta decat Windows 7 care e in stadiul beta.
Avantaje:
-suport de drivere foarte complex, le-am avut pe toate pana si wi-fi.
-organizarea fisierelor de User in librarii, precum in OS X
-explorer.exe ruleaza la jumatate fata de cel din Vista... chiar mai putin decat XP
-eu am versiunea x64, dar prin surprinderea mea are 2 tipuri de program files:
. Le instaleaza acolo unde le e locul.
-Action Center nu te mai bate la cap cu mesaje, pune doar o icoana tip "Fatal Error" si dai click sa vezi problemele.
-Intr-un fericit final IE ma satisface cat de cat... dar nu destul. tot la Opera raman.
-Deocamdata e Mocca. se poate lua de pe siteul de la Microsoft. are o valabilitate de 30 de zile, care printr-un crack se rezolva
-are un suport touch-screen destul de bun. l-am probat si pe un tablet PC.
-Are DirectX 11
-un Paint mai pentru secolul XXI...desi..cui ii foloseste?!
Dezavantaje:
-DaemonTools e incompatibil. a trebuit s-o iau pe PowerIso
-svchost.exe e o prostie in toata splendoarea.consuma foarte mult ram. poate in viitorul built problema se va remedia
-un defect ar mai fi faptul ca e Windows si e facut de Microsoft
-Google Chrome nu se conecteaza la Internet
-bara de status e destul de incurcata... am o icoana care ma trimite in internet explorer si-mi apar librariile, cum e Finder in OS X. daca intru undeva, de ex C:// icoana aia se transforma in folder.
Imagini:

1 comentarii:

Anonim spunea...

Salut,

Am realizat un site de promovare a tinerelor bloguri, insa fiind si noi la inceput de drum avem nevoie de utilizatori.
Viziteaza noupeblog.ro pentru a vedea despre ce e vorba si poate iti vei adauga si tu blogul pentru a fi promovat.

Iti multumim.


ⓒCopyright 2008 - 2009 The New Technology